I Love Cruises in de kijker

In opdracht van reisagent Benny Vandamme ontwikkelde comma, merkenmarketeers I Love Cruises. Naast een reeks van drie groots opgezette info-avonden, is I Love Cruises voortaan ook een online platform dat het brede publiek warm moet maken voor een drijvende droomreis…

comma, merkenmarketeers stond in opdracht van Jetair Center Benny Vandamme uit Torhout in voor de creatie van een nieuw merk met bijhorende visuele identiteit. Naast een naam, logo en huisstijldocumenten, ontwikkelde comma ook een social media-campagne en een gloednieuwe website. Op 16 en 17 november vonden in Torhout exclusieve info-dagen plaats, waarop iedereen kennis kon maken met de do’s en dont’s aan boord van een cruiseschip.

De infodagen konden op heel wat geïnteresseerde bezoekers rekenen. Daarnaast voerde commapr, de PR-divisie van  comma, merkenmarketeers, een gerichte PR-campagne om de trend van het cruisen en het nieuwe merk onder de media-aandacht te brengen. Diverse media brachten hierdoor redactionele stukken over I Love Cruises. Zo kan je hier het stuk uit HLN van 30/12/12 lezen en kan je hier een artikel uit Ondernemers van 12/12/12 lezen.

Meer info vind je terug op www.ilovecruises.be