Bij comma merkenmarketeers hechten we veel waarde aan de ervaring van onze klanten en hun tevredenheid. Onze slogan ‘enjoy the ride’ wijst op het feit dat de gehele experience zowel voor ons team als onze klant aangenaam moet zijn. Kwaliteitsvolle diensten en service aanbieden is van groot belang voor comma merkenmarketeers. Bijgevolg is het voor ons belangrijk om kort op de bal te spelen en de belevenis van onze klanten in kaart te brengen, om zo voor hen the ride nog aangenamer te maken en ons dreamteam te verbeteren.

Via een tevredenheidsenquête konden wij deze belevenissen en ervaringen in kaart brengen. Wij zijn trots om te melden dat al de klanten die de enquête hebben ingevuld 100% tevreden waren met de fysieke oplevering van de geleverde diensten.  Ook qua service, begeleiding, opvolging, timing, deadlines en prijs – kwaliteitsverhouding was het tevredenheidsniveau telkens boven de 96%.  Bij comma zetten we volop in op goede service en deze inzet werpt haar vruchten af. Meer dan 80% van onze klanten is zeer tevreden met onze service. Belangrijk is ook dat de tevredenheid bij de grootste klanten ook hoog ligt en zij onze diensten appreciëren. Het dreamteam bewijst dus een echt dreamteam te zijn, ook voor grotere opdrachten. Toch is het belangrijk om het dreamteam verder uit te dagen en onszelf te pushen naar een steeds hoger niveau.

Als dreamteam zijn wij ook bewust van bepaalde zaken waar het ook beter kan. Wij zijn dan ook volop bezig met het brainstormen om te kunnen verder streven naar de best mogelijke ride. Deze enquête onderstreept onze filosofie dat niet alleen het eindproduct van belang is maar ook de gehele belevenis naar het eindproduct toe. Klanten stellen onze service op weg naar het eindproduct sterk op prijs. Blijven inzetten op het verbeteren van de ride en bestemming, is dus de boodschap.

Kortom we are enjoying the ride, but we’re working on the road to make it even beter.