Onlangs legden Greetje en Wouter, de oprichters & zaakvoerders van comma, een interview af met PUB magazine.
PUB – People Unified around Brands – is het voornaamste maandblad en vaktijdschrift in onze sector. Het spitst zich al jaren toe op marketing, reclame, communicatie en media. Zo kwam PUB dan ook hier terecht, in de 411.
Heel wat onderwerpen werden uit de doeken gedaan, gaande van vorige carrières tot ondernemerschap en bedrijfsstrategie.
Ook hun persoonlijke leven kwam kort ter sprake, maar hoe kan het ook anders wanneer u samen woont en werkt.
Bekijk hier het volledige interview.
Dit delen:
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
Related Posts
28 september 2022
comma en Somko vormen een ijzersterke tandem voor groei-kmo’s
comma en softwarebedrijf Somko – dat tevens ook Odoo Gold Partner is – slaan de handen in elkaar om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Door krachten te bundelen, kunnen beide bedrijven slimme, geïntegreerde oplossingen bieden op de strategische uitdagingen van hun klanten.
29 juni 2022
Panelgesprek: Hoe pak je je strategie voor de toekomst aan?
Ondernemen is een vak apart. Veel ondernemers hebben een goed instinct voor zaken doen. Maar alleen daarmee kom je er niet. Een goede strategie, die op tijd en stond geactualiseerd, herzien of bijgestuurd wordt, vormt het kompas. Onafhankelijk journalist Karel Cambien ging voor Business Vlaanderen in gesprek met Greetje Demuelenaere van comma, Henk en Etienne van Liif en Dimitri van Decupere & Partners over wat een goede strategie is en hoe je de juiste keuzes maakt.