THUMBS UP !

COMMA OP FACEBOOK

LIKE US TOO !

Niet enkel onze website www.merkenmarketeers.be kan rekenen op flink wat trafiek. Ook onze Facebook-pagina – https://nl-nl.facebook.com/merkenmarketeers – heeft ondertussen steeds meer volgers. Onlangs kregen we zelfs een hartverwarmende video uit India. Dit is één post uit onze top drie van de meest bezochte items op onze page.

Dat we een nauwe band hebben met Care India – het kleinschalige initiatief dat zich inzet voor Indische straatkinderen – wist je ondertussen wellicht al (www.care-india.be). Op 18 juni kregen we een kippenvelboodschap uit India om ons te bedanken. Het bericht bereikte 785 mensen. Ga zeker eens zien, like en share! Dit schitterende initiatief verdient beslist zoveel mogelijk aandacht!

Een andere topper is ons relaas over onze bouwwerken. Het gaat verrassend goed vooruit! Met de regelmaat van de klok plaatsen we nieuwe beelden op onze pagina om het bouwproces te illustreren.

Tot slot halen we onze veel gelezen posts aan over de ‘Eroica’. Wouter Casteleyn zal in het najaar immers deelnemen aan dit heroïsch wielerevenement in Toscane. De deelnemers zullen fietsen over zwaar parcours met fietsen die minstens 30 jaar oud zijn. Het wordt een boeiende mix van retro nostalgie en doorzettingsvermogen.

En wat hebben wij geleerd vandaag? Video heeft een sterke aantrekkingskracht. Persoonlijke berichten spreken een directe doelgroep aan. Actuele content met een storygehalte prikkelt de nieuwsgierigheid.

Vragen over Facebook als tool in je communicatie? Mail Lore: lore@merkenmarketeers.be