#fuel18: We are refueled

fuel

Precies een week geleden vond FUEL plaats. Een veelbelovend event dat jaarlijks door medialaan georganiseerd wordt: over media, technologie, communicatie en alles ertussenin. Natuurlijk was comma, merkenmarketeers er ook bij.

Tal van sprekers kwamen aan bod om er hun visie te verkondigen.  Ze wekken enthousiasme voor de toekomst en de mogelijkheden die zij met zich meedraagt. Naar hartenlust wordt er rondgezwierd met woorden als blockchain en artificial intelligence, waar velen ten onrechte hun neus voor optrekken.

Evolutie hoort ondertussen bij onze dagelijkse routine zonder dat we daar nog lang bij stil staan. Tegenwoordig gaat alles flitsend en razendsnel vooruit. Black Mirror is niet langer enkel fictie, het wordt bijna een weerspiegeling van onze samenleving en realiteit. De technologische revoluties hoeven ons echter niet in te halen, wij zijn refueled en zitten boordevol energie, meer dan voldoende om een sprintje te trekken en deze innovaties in ons voordeel te laten spelen. Laat je inspireren en verken de oneindige mogelijkheden voor je merk of onderneming.

Stel je maar eens voor wat een wereld van verschil Artificial Intelligence zou maken als we ze slim inzetten in communicatie met klanten bijvoorbeeld. Rebecca Clyde zegt dat 65 miljoen bedrijven actief zijn op Facebook, waarvan slechts 29 miljoen gebruik maken van Messenger, omdat ze niet weten hoe ze de massale instroom van berichten het best verwerken. Sommigen kiezen er dan voor om die berichten gewoon te negeren. Echt een gemiste kans volgens haar. Met behulp van schrijvers en poëten, zal Emotion Intelligence het onderscheid kunnen maken tussen sarcasme en oprechtheid. Chat bots zullen dus snel, doelmatig en efficiënt kunnen reageren. Je kunt je maar inbeelden hoe zeer dit de klantentevredenheid zal boosten. Deze technologie lijkt lichtjaren vooruit te zijn, maar ligt eigenlijk al binnen handbereik.

comma, merkenmarketeers biedt ook sterke ondersteuning en begeleiding in de communicatie met jouw klanten. Samen zoeken we steeds een toekomstgerichte aanpak. Kijk voor meer informatie op onze website, of stuur ons gewoon een mailtje: wouter@merkenmarketeers.be