Eerste tv campagne voor de hypotheekwinkel met duidelijke focus op brand awareness

De volledige maand maart wordt een billboard van Hypotheekwinkel getoond bij heel wat veel bekeken programma’s op VTM. Er is gekozen voor een beknopte billboard van 5 seconden. Het speelse imago blijft behouden in deze billboard met een duidelijk call-to-action. De door ons ontwikkelde krachtige website staat klaar om de vele bezoekers doelgericht te sturen: laat de vtm-kijkers maar komen!

De Hypotheekwinkel billboard wordt bij deze programma’s getoond:

  • Aspe
  • Aspe
  • Chicago Fire
  • Chicago Fire
  • De Buurtpolitie
  • De Kotmadam
  • Ella
  • Familie
  • Films laat 
  • Films middag 
  • Home and Away

Bent u een online luisteraar van Qmusic? Dan zult u het misschien wel al gezien hebben. Ook hier zijn de billboards van Hypotheekwinkel aanwezig. Naast het tv-gedeelte hebben we ook een online plan lopen op volgende sites. Ook daar zal de billboard van de hypotheekwinkel gezien en gehoord kunnen worden.

De resultaten van de campagne worden nadien uitdrukkelijk gemeten bij het MultiMedia Impact onderzoek.  We meten 1 maand na de campagne volgende zaken: herkenning, toekenning en de likeability van de spot gemeten. Bij een marketingactie is het altijd belangrijk om meetbare elemneten te verwerken. Hier is dit zeer eenvoudig om te doen, wat ideaal is om de ROI duidelijk af te lezen.

Meer info hierover? Mail naar greetje@merkenmarketeers.be en we staan je bij waar we kunnen!