Buro Belgium – we furnish needs and dreams!

Buro Belgium is een gevestigde naam in de wereld van de inrichting van kantoren. Deze projectmarkt is echter slechts één van de facetten waar Buro Belgium op focust. Stilaan veroverde Buro Belgium ook zijn plaats in de niche van de stijlvolle woninginrichting. comma boog zich over de merkenpositionering.

Buro Belgium heeft zowel grote B-2-B klanten, vrije beroepers en particulieren. Het accent is met de jaren verschoven. Het woonaanbod werd uitgebreid. De showroom werd een aantrekkelijke plek waar steeds meer particulieren over de vloer komen. Steeds meer mensen integreren een eigen bureau in hun woning

De vlag die Buro Belgium dekte was aan een restyling toe.

Aan de hand van het merkenmodel sleutelden we aan een imagoswitch. De look & feel werd geactualiseerd. De nieuwe baseline focust zegt gevat waar Buro Belgium voor staat: bemeubelen van noden (kantoor) en bemeubelen van dromen (woning): “we furnish needs and dreams”.

Verder stelden we samen met Buro Belgium een actieplan op om de diverse doelgroepen, via diverse kanalen en tools gericht te bereiken. De etalages van de showroom werden aangekleed, instore werd de campagne doorgetrokken, wagens werden bestickerd. We ontwikkelden een krant om Buro Belgium bij het brede publiek in de kijker te plaatsen. De klanten, B-2-B & B-2-C, werden uitgenodigd voor walk-in nocturnes. We ontwierpen leuke giveaways, etc.

    

Op zoek naar een ergonomische, stijlvolle kantoorinrichting? Verlekkerd op een design-klassieker? Iets gespot in Milaan? Welkom in de showroom van Bureau Belgium en op de website www.burobelgium.be

Ook nood aan een imagoswitch door de veranderende markt? Neem gerust contact met ons op: greetje@merkenmarketeers.be!